REGULAMIN PORADNI JUST FOOD THERAPY
Poradnia Just Food Therapy jest poradnią dietetyczną online. Założeniem poradni jest indywidualne i holistyczne podejście do każdego pacjenta. Z doświadczenia wiem, że stanowi to klucz do sukcesu w osiągnięciu wyznaczonych wraz z pacjentem celów. Dlatego też, już na początku współpracy chcę, aby nasza praca przebiegała sprawnie i bez komplikacji. Proszę o zapoznanie się z regulaminem. W razie pytań bądź wątpliwości proszę o kontakt mailowy.
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa warunki nabywania i świadczenia Usług Online oferowanych przez Usługodawcę, jak również prawa i obowiązki Usługodawcy oraz Klienta.
- Złożenie zamówienia Usługi Online u Usługodawcy jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Przyjmuje się następujące definicje dla pojęć użytych w niniejszym regulaminie:
a. Usługodawca – Justyna Krzemińska Dietetyk Kliniczny z siedzibą pod adresem, Osiedle Południe 12/15, 19-200 Grajewo, NIP: 7191570202, prowadząca Poradnię Dietetyczną Just Food Therapy;
b. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, nabywająca usługę od Usługodawcy;
c. Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę dostępny pod adresem www.justfoodtherapy.pl ;
d. Usługa Online – usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę w ramach Serwisu.
§ 2 Warunki świadczenia usług
- W celu prawidłowego korzystania z Usług Online przez Klienta, wymagane są:
a. połączenie z Internetem zapewniające transmisję danych;
b. przeglądarkę internetową umożliwiającą przeglądanie treści Serwisu;
c. aktywne i prawidłowo skonfigurowane konto poczty e-mail;
d. oprogramowanie obsługujące pliki .pdf, .doc, .docx, .jpg;
e. aktywnego numeru telefonu lub oprogramowania umożliwiającego wideo rozmowę. - Usługodawca nie posiada stacjonarnego gabinetu, dlatego wizyty odbywają się online, za pomocą rozmów telefonicznych bądź wideo rozmowy.
- W weekendy, dni świąteczne oraz dni ustawowo wolne od pracy poradnia Just Food Therapy jest nieczynna.
§ 3 Warunki nabywania usług
- W celu prawidłowego złożenia zamówienia Klient powinien za pośrednictwem Serwisu podać:
a. imię i nazwisko;
b. adres e-mail;
c. numer telefonu. - Brak płatności w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia równoznaczne jest z jego unieważnieniem.
- W Serwisie uznawane są następujące formy płatności:
a. przelew bankowy na nr konta: 26 1950 0001 2006 0048 2087 0001 Idea Bank, Justyna Krzemińska Dietetyk Kliniczny, w tytule: imię i nazwisko oraz numer zamówienia.
§ 4 Zasady realizacji usług
- Do pracy nad programem żywieniowym dietetyk przystępuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, bądź po otrzymaniu od pacjenta bankowego potwierdzenia wykonania przelewu.
- Pierwsza konsultacja trwa 60 minut. Przed konsultacją pacjent powinien wysłać w jednej wiadomości mailowej uzupełniony dzienniczek żywieniowy, potwierdzenie dokonania opłaty, aktualne badania, krótką notatkę na temat historii zdrowotnej i aktualnie występujących dolegliwości.
- Czas przeznaczony na wizytę kontrolną wynosi 30 minut.
- Program żywieniowy pacjent otrzyma nie później niż do 10 dni roboczych po odbytej wizycie.
- Program żywieniowy składa się z dokładnej listy zakupów produktów występujących w programie, zestawie dań wraz z gramaturą i sposobem ich wykonania.
- Podczas wykupienia pakietu miesięcznego oprócz 2 wizyt przewidziany jest dodatkowy kontakt mailowy. Jest możliwość wymiany do dwóch maili dotyczących planu żywieniowego. Każda dodatkowa odpowiedź na wiadomość może być dodatkowo płatna. Koszt odpowiedzi na dodatkową wiadomość wynosi 40zł. Dietetyk rzetelnie przygotowując odpowiedzi na pozostawione maile, potrzebuje od 20 do 30 minut pracy. W związku z tym większa ich ilość generuje dodatkowe godziny pracy specjalisty, która jest dodatkowo wyceniana.
- Pacjent może zgłosić prośbę o modyfikacje dań występujących w programie maksymalnie 3 dni po otrzymaniu programu. Jest to czas dla pacjenta na dokładne przyjrzenie się otrzymanemu programowi. Dietetyk bezpłatnie wymieni nietolerowane produkty bądź pojedyncze posiłki. Jeżeli pacjent zgłosi potrzebę całkowitej zmiany koncepcji przygotowanego programu z powodów, które nie zostały przedstawione dietetykowi podczas wizyty, będzie wiązało się to z dodatkowym kosztem 30 zł za każdy zmieniony dzień programu.
- W przypadku zakupu pakietu miesięcznego: ze względu na różny czas realizacji przez pacjentów swoich programów żywieniowych, na około 7 dni przed zakończeniem realizacji pierwszej części (2 tygodniowego programu żywieniowego) pacjent jest zobowiązany zgłosić się mailowo do dietetyka z prośbą o wyznaczenie terminu wizyty kontrolnej i przekazania kolejnego programu żywieniowego. W przeciwnym wypadku czas oczekiwania na kolejny program żywieniowy może wynosić do 5 dni roboczych od momentu przekazania informacji o zapotrzebowaniu na program.
- Istnieje możliwość zawieszenia realizacji pakietu miesięcznego nie dłużej niż na 2 kolejne miesiące. Zawieszenie pakietu należy ustalić z dietetykiem.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w jadłospisie, powstałe na skutek niepełnego bądź niezgodnego z prawdą wypełnienia przez Klienta formularza.
- Zakupioną usługę można wykorzystać w ciągu dwóch miesięcy kalendarzowych od daty dokonania płatności, po tym czasie zamówienie uznaje się za zrealizowane.
§ 5 Zasady odwoływania wizyt/zmiany terminu wizyt
- Odwołanie wizyty jest możliwe minimum dobę przed wyznaczonym terminem wizyty. Jeżeli wizyta nie zostanie odwołana bądź pacjent odwoła ją parę godzin przed wizytą, Usługodawca obciąży Klienta kosztem równoważnym 50% wartości nieodbytej wizyty.
§ 6 Odstąpienie od umowy
- Klient będący osobą fizyczną ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni. Klient ma obowiązek poinformowania Usługodawcy o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (poprzez pismo wysłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną) przed upływem terminu 14 dni od zawarcia umowy.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku umów:
a. o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał usługę za wyraźną zgodą Klienta,
b. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. - W przypadku, gdy Klient wyraził zgodę na wykonywanie usług przed upływem terminu odstąpienia od umowy, wówczas może on odstąpić od umowy, przy czym jest on zobowiązany do opłacenia świadczeń zrealizowanych do chwili odstąpienia. Jeżeli usługa została zrealizowana w pełni, Klient traci prawo do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Usługodawca w terminie 14 dni od daty otrzymania odstąpienia od umowy zwróci Klientowi należne środki na numer konta bankowego podanego przez Klienta.
§ 7 Reklamacje
- Usługodawca ma obowiązek należytego świadczenia usług określonych w niniejszym Regulaminie. W przypadku stwierdzenia wadliwości usługi świadczonej przez Usługodawcę Klient może wszcząć postępowanie reklamacyjne.
- Reklamację należy zgłosić na adres poczty elektronicznej: kontakt@justfoodtherapy.pl
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane Klienta umożliwiające jego identyfikację, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku braku danych wymienionych w niniejszym punkcie, Usługodawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
- Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni roboczych od daty doręczenia reklamacji.
§ 8 Prawa autorskie
- Produkty sprzedawane za pośrednictwem Serwisu mają charakter utworu i podlegają ochronie przewidzianej ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), co Klient przyjmuje do wiadomości.
- W ramach zakupionych produktów Klient nie nabywa do nich majątkowych praw autorskich. Klient jest jedynie upoważniony do wykorzystania produktów we własnym zakresie. Zakazane jest w szczególności, zarówno co do całości jak poszczególnych elementów produktów:
a. udostępnianie produktów osobom trzecim, za wyjątkiem konsultacji z lekarzem;
b. publikowanie w jakikolwiek sposób całości Produktu lub jego części;
c. kopiowanie, powielanie na potrzeby inne niż własny użytek Klienta.
§ 9 Postanowienia końcowe
- W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz ustawa kodeks postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964r.